9 maj

Sorryy för min dååliga uppdatering..
Men det har varit så myckee nu på sistone, har mest spenderat tiden vid sjukhuset med min älsklings Janne!
Skulle kunna sitta med honom där 24/7.. Om man bara skulle fåå....
Och igår var det morsdag, saknar mamma något fruktansvärt mycket! <3

Idag har jag jobbat från 7-11:30 på nya jobbet (där jag ska jobba i sommar), det var super kul :)
Har varit på urvalsprov nu i 2 timmar, ska om 40 minuter på kvällskift..
Nåja, trött är jag men pengar kommer och åldringarna behöver skötas :)
Imorgon ska jag jobba 14 timmar i sträck, huhhu... så det blir nog att gå och soova mesamma man kommer hem ikväll :) Men jag trivs så super bra att jobba så det blir nog inget problem!
Och idag är det exakt 1 månad tills jag är 18 =D tjooohejjj!
Nååmen nuu ska jag uut med doggen en stund förrän det blir jobb.
Saknar min Janne <3 Bli frisk nu gulle så kommer du hem =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0