Torsdag

Idag är det bara 2 veckor tills jag fyller =D wohootjohoo!
Idag har jag jobbat, fixat student och examens presenterna, varit med jotto&jay och hälsat på vår lilla älskling Martina som e sjuk <3, varit med jasse och packat upp några lådor i min nya lägenhet och utforskat hela det nio våniga höghuset! :D
Nu sitter jag här.. har just pratat med janne och borde börja soova nuu.. ska lägga på en film som sömnmedicin, fast egentligen är jag ganska så trött redan! :)
Och jag är leedig hela hälgen, så skönt!
Imorgon blir det att vara med jassejasse liten och föra lite mer grejjs till lägenheten och sen på kvällen på Jannes examens kalas :)
Jeeppjepp, mer hade jag inte att sääga så gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0