Måndag

Idag har jag varit med Jassee, hittade en del av examenspresenten åt Janne och en del av studentpresenten åt Martina :) Imorgon ska jag söka mera + att jag ska hämta en superuper söt jacka från Code som jag laa undan idag :)
Seen kom Janne så for jag med honom och hämtade 10 bananlådor så ikväll har jag paaackat :)
Men jag har så otroligt mycke grejor, huhhu..
Annars ska jag i jobb imorgon från 7-13:30, egentligen skulle jag vara leedig men då ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde byta ett skift om snäll som jag är så javisst kunde jag de ;)
Så jag är leedig på freedag istället!
Så väckning om 6 timmar, så nuu tar jag natten!
Hoppas ni haft en bra dag!
JAG VILL UT Å REESA NUUU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0