lördag

Först vill jag säga grattis till alla utexaminerade :)
Själv har jag en underbar Janne som fick examen idag, så nu har jag en utbildad fordonsmekaniker som kan fixa min bil =D GRATTIS ÄLSKLING <3
Igår var det examensfest hos Jannes hela kvällen och idag har jag varit med hans mamma&pappa och sett på när han blev utexaminerad :)
Har ingen bild påå mig och janne just nuu men den kommer kanske senare, den finns på jannes systers kamera eftersom min kameera är sönder :<
Annars har jag, pappa och satu flyttat hela dagen åt mig, så nuu bor jag i en ny lägenhet, känns såå super bra! :)
Har kört runt med Janne i stan hela kvällen och sett på en massa fyllbuntar och slagsmål.
Huhhu vad jeppis är en otrooolig stad..
Nuu blir det att sova första natten här, jag är inte alllls trött fast klockan är snart 4..
Menmen, gonatt! :)
TJ12 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0