torsdag

Har jobbat morgonskift idag, haft 2 timmars körlektion som var super roligt, varit med jasse och sett på en lägenhet och varit på road trip till Brahestad med Jasse & Topias =D
Kom just precis hem så nu ska jag uut på en kort natt länk med min suuper söööta överlyckliga lilla Milou, sen blir det att ta en varm dusch och så efter det äntligen soova! :D
Och imorgon är det fredag, skönt!!
Och detta är även sista häljen som min bästa vän Jasmine är underårig =D ojoj! tiden har gått såååå fooort, det var ju just som vi satt hemma hos mig och sa att det är 3 månader tills Jasse fyller och 5 månader för mig, men gaad nu är det ju bara 1 vecka för jasse =D
Det är 69 dagar tills jag fyller 18, men tiden går ju så himla fort när man har rooligt :)
Och livet är ju bara för underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Nizzan

Hur gammal är valpen nu? Är det en spets?

2011-04-01 @ 18:08:10
Postat av: Emelie

Oj vad söt valp du har! :) mysig!

2011-04-04 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0