Onsdag

.. saknar min älskling så fruktansvärt mycket nu <3

Idag har jag varit med moster och mommo i vasa, var och åt till abc :)
Nu är jag hos min syster i Vasa, ska sova här inatt :) Det är så bra att ha många syskon <3

Imorgon ska jag försöka ligga och ta det lungt så mycket som möjlit, har nog verkligen ansträngt mig för mycket nu dessa 2 dagar.. Inte bra alls!
Så imorgon blir det nog bara film och slappa framför soffan.. Sounds good!

Det är såååå störande att vakna mellan 7-8 på mornarna... Skulle iaf vilja sova till 10.. Men är så van att stiga upp så tidit nu när de väckte en före 7 vid sjukhuset...
Nuuu ska jag lägga mig i soffan med bästa syster och se på TV! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0