freedag

.. finally! ikväll ska jag goosa sönder min älskliiing :)<3

Fan, jag hade just skrivit ett lång inlägg så försvann det hela mittiallt...grrrr....
Ligger i soffan nyvaken med smällande huvudvärk, tror att det beror på att jag hade en liten sovmorgon idag, men skönt att inte stiga upp 7 idag igen, fast 6 tiden var jag nog vaken och skulle bra ha kunnat stiga upp men det kändes nog för tidigt och som tur var somnade jag om :)

Nu är kaffet färdigt, så nu ska jag dricka en stooooor kaffe kopp och ta dom 6 bauta stora tabletterna som ligger framför mig på bordet och väntar, ser inte alls lockande ut.. Men med gott kaffe till ska jag väl få ner dom :)
Så ska jag sätta på en film och föröska få bort min huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0