förlåt om dehär är en väldigt känslig fråga men hur dog din mamma och hur gammal var du när hon dog? :( du är stark som orkar!

SV: Min mamma hade cancer en lång tid och dog av blodpropp. Jag var 15 år när mamma dog.. Före mamma dog så ville jag bara ignorera allt.. det gjorde så ont att se mamma, jag ville finnas där för henne hela tiden men det var å jobbigt att se henne så sjuk :( Och efteråt så var jag helt tom, jag förstod inte att mamma var borta, jag väntade hela tiden på att hon skulle ringa mig eller komma hem.. Jag gick hela tiden med en stor klump i halsen, ville bara gråta och gömma mig för allt som fanns, ville inte se den fruktansvärda världen.. Men på något sätt klarade jag av att gå vidare, det är kämpigt än idag men det har ju blivit lättare med tiden, men varje eviga dag väntar jag på att få vara med mamma igen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad synd! <3

2011-03-29 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0