ajaj

Nu har det inte blivit bloggande på ett tag igen, orsaken är att jag har blivit opererad och legat på sjukhus sedan lördagen.
Slapp äntligen hem idag, skönt!!!

Bor för tillfället hos min storebror&hans fru i Maxmo. :)
Små tvilligarna ida&néa är såååå söta, blir så lessen när jag inte kan lyfta dom eller ha dom i famnen :( Men vi får hoppas att det blir bra snart.

Nu just är jag iallafall såååå slut och sjuk i magen, borde verkligen vila..
Men är så nöjd att kunna gå bättre idag så jag skulle vilja vara uppe, men går det inte så går det inte..

Saknar Janne så otroligt också, vill bara bli frisk nu så jag kan ligga och kramas med min älskling, förhoppningsvis till häljenn :)<3

Nuu ska jag se om jag skulle hitta nån film att se.
Kramar

Kommentarer
Postat av: joffi

vafö hadu vaali operera? ;/ har sjölv hadd svåår probleme me maga å ja ska å kanski vaal operera jä naagang :s

2011-03-07 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0