party people

Usch, nu igen har jag slarvat med uppdateringen.. ursääkta mig!
Nu åter igen låste jag ut mig, skulle bara ut med hunden så när jag var på väg ner i hissen så slog det mig att jag inte har någon nyckel...
Så jag och doggen fick ta en lång promenad till Jasses och tibaks :) men det satte nog oss bra!
Kollade en stund på Pirates of the Carribean med Jasse och hennes 2 systrar, sen promenerade jag och doggen hem igen :) Så kom Martina Pia och Rune med nyckeln åt mig! :) (Martina har en xtra nyckel) Tusen tack söta vänner :)
Nuu ska jag se på en film "Wait for forever" heter den, började nog se den förut idaa men jag somnade som vanligt :) Så nu ska jag hålla mig vaken!
Imorgon om det är fiiint vääder ska jag med Jotto, Pia och troligtvis Rune och steeeeeka till Fäboda!
Jag och världens bästa storebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0