Eminem ft. Lil Wayne - No Love

Sitter å hör på Eminem, fy vad han är bra! :)
Har inte haft blogglust nu på senaste tiden, har haft "så mycket annat".. Nej, men det har på något sätt bara lämnat åt sidan en stund.. :)
Detta var min sista hälj som underårig dåå, haha det känns konstigt att jag är 18 nästa hälj ;) Eller på torsdan redan.. huhhu :)
Häljen har varit bra.. Har jobbat, varit med Janne och idag var jag och Jasse till Maxmo :)
Imorgon ska jag upp redan 9 så jag hinner på några ärenden före jag ska till kvällskift!
Jag trivs såå super bra på nya jobbet! Förhoppningsvis får jag körkortet fort så jag får börja köra till jobbet, visst är det skönt att cykla också men det är nog tungt ibland på mårnarna när man är trött..
Och bilen är bara att hämta när jag får körkortet, wohoo =)
Nu ska jag börja ta natten, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0