breathing your love

Kvällen har variit braa :)
Tog en tobak med Janne, och sen hade jag glömt mina hemnycklar i hans bil och jag hade inte med någon telefon eller något så jag fick paniik hur jag skulle få dom.. men som tur var hade jag nära till gamla jobbet så jag gick dit och lånade telefon så allt löste sig till sist.. som det brukar ;)
Sen kom Jasse efter mig så for vi till Neste på kaffe och spelade photoplay, körde några varv i stan, määcken, och sen for vi med robban och körde med honom en stund :)
Nu är jag hemmaa och borde soooova, börjar jobb om 6 timmar.. usch sådär ska man inte tänka!!
Men iaf så blir det nog att gå ut med doggen nu och sen lägga på tv:n en stund som sömnmedicin :)
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0