what are words if you really don't mean them when you say them

Idag har jag jobbat från 9-13:30, jätte lätt och kort dag :) skönt med sådana imellanåt.
Guud va varmt det ääär, borde ligga på stranden... men jag orkar inte börja dra pick och pack med och köra någonstans nu, tror jag ska ligga ner i sängen med doggen och se på en film... det låter sköönt!
Kanske man powernappar 1 timme eller 3.. sen blir det att ställa sig i ordning för en kväll vid melody :) wohoo va kul :)
Det kommer bli en viit hälg för min del så därför måste man ju passa på att festa till det idag.
Nåmen, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanne

en sån helg låter hälsosamt :)

2011-07-27 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0