underbara maxmo

Har jobbat idag från 7-14, skönt att på hälger när man vet att det rullar in massor med pengar på lönedagen :)
När jag slutade for jag och doggen körande till maxmo :) Har varit på stranden med doggen, och han simmade o simmade, trivdes som fisken i vattnet :) så länge satt jag och tittade på det vackra havet och solen och min underbara hund och uträttade många funderingar som man har funderat på alltför länge..

Var en stund hos storasysters och en stund hos pappas, sen for jag och min alldeles ljuvliga systerdotter Ellen till stranden med doggen igen, de 2 simmade som 2 galningar, ojoj så kul vi hade :)
Imorgon har jag lovat att jag också ska ta sommarens första dopp, får se hur det slutar :_

Är hos broders nu, sköter deras underbara 2 tvilling flickor så min bror och hans fru får för en gång skull vara ute och roa sig, tänk så ssnäll faster jag är som sitter och är barnvakt på en lördagskväll ;)
Men det är faktiskt jätte skönt, det är första häljen som jag är nykter sedan min födelsedag.. jag är ganska stolt :)

Nu ska jag ta datorn med i soffan och se på "How do you know", hoppas den är bra :)
Ha en bra och jätte rolig lördagskväll! :) Och ni som är ute och festar så festa lite för min del också ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0