Söndag

Vaknade bredvid min bästis Jasmine idag, jag steg upp kvart före 1 och ställde mig för en ny dag så länge Jasse sov så sött vidare :)
Klockan 2 kom Tomppa och körde mig till jobbet :) Så min super roliga hälg avslutades med kvällskift :) Det passade mig utmärkt.
Slutade först halv 11, när jag kom hem så for jag ut på tobak med Robban, så for vi till Gamla hamn med doggen och sen till Kållby efter Robins gamla telefon som jag får låna imorgon när jag ska med bussen till maxmo så jag får höra på musik :) Så tog jag också en tobak med min älskade Martina <3
Nu är jag hemmaaa, imorgon får jag äntligen MIN BIL tillbaka!! HÄRLIGT!
Morgondagen ska jag spendera med min mommo i maxmo, så ska vi och hälsa på världens bästa storebror till sjukhuset <3 Vill bara att han ska bli frisk nu!!! <3
Så ska jag också försöka hinna hälsa på mina andra syskon :)
Skönt med ledigt imorgon!
Seerrriii, jag är fattig som en kyrkråtta.. Väntar på min löööööööön...
Men nu har jag skrivit så mycket och jag orkar inte babbla en massa onödig stuff åt er, haha.. så nuu tror jag att jag ska gå ut på en tobak och sen soova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0