Sak Noel - Loca People

Klockan är 20 före 9, börjar jobbet klockan 9 så jag tänkte slänga in ett kort och snabbt inlägg nu före :)
Egentligen har jag inget på hjärtat men något måste man väl komma på, så det inte blir bloggtorka igen....
Idag är det Maxmo dans, men jag skippar nog det eftersom jag ska å servera på Jasses mammas bröllop imorgon :)
Och idag kommer ju mili pojkarna civila så dåå ska vi och se när de kommer och sen blir det en sväng via Melody, men det blir nog att ta en tidig kväll :)
Åååå, om 6 dagar så far jag, min storebror och min barndomskompis till Stockholm och hälsar på min älskade syyyyster och Dennis! :) det ska blii sååå roooligt! <3

Nu har jag inget mer att komma med iaf, så nu drar jag till jobbet --> 9-15 :)
Ha en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0