FRÅGA

Det gör inget. Jag vill helst vara anonym iallafall här på din blogg, du känner mig. Jag undrade om dina högstadie vänner, du var så bra kompis med dem, vad hände? Vad roligt, ska du flytta då?

SV: joo, jag vet vem du är :D nå, jag vet inte vad som hände, när vi slutade högstadiet gled vi lite isär, men sen när jag slutade beklädnads så har jag inte haft så mycket kontakt med dem :) Men emellanåt pratar jag nog med dom, 4 av dom ringde en kväll när de var i jeppis så då tog jag en tobak med Tommy André Tuubi & Robbe :)
Nej, eller ja.. haha jag ska bo på internat in i veckorna i Gamla vasa.. så jag ska nog ha kvar lägenheten här i jeppis :D

Kommentarer
Postat av: anonym

vem är din bästabästa vän som alltid finns där??

2011-07-14 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0