Being normal is probably the lamest thing you can try to be

Nu igen har jag slarvat med uppdateringen, så kass jag är!
Har jobbat idaag, stäädat hela lägenheten, varit i Kållby med världens finaste Martina, O'learys en sväng med Jasse, Jasses mamma och Jasses mammas syster från Sverige :)
Körde ett varv i stan men konstaterade att jag måste hem och soova, är så trött så trött..
Så nuuu ska jag uut på en tobak och sen sitta och nöörda bara liiite och vänta på att Tony ska riiinga så ska vi rööka en tobak om jag inte hinner ta natten för det :)
Menmen, jobb om 6½ timme... skön känsla!
Hungrig är jag också men jag trooor nästan att kylskåpet är tomt ;)
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0