Adele - Set fire to the rain <3

Nu åter igen har det varit en paus i mitt bloggande, jag har ju mina perioder..
Nåmen jag kan ju börja med att säga att Stockholm resan var UNDERBAR, det var så jäkla bra! Ska såå flytta dit när jag har studerat färdigt till närvårdare :)
Jeppisdagarna är över, skönt!
Var på melody med jasse hela veckan, men på häljen var det nog så mycket så det gick ju knappt att vara.. usch!
Annars jobbar jag bara, har ledigt idaag men jag får fan ändå inte gjort något åt min lägenhet, det ser ut som en bomb har slagit ner här och som ett svin skulle bo här... tro mig!
Usch, men ska ut med doggen nu iaf..
Usch vad jag är lame, haar inget att skriva mera.. har så ångest över hur råddigt det är här..
Jag borde anlita en städ firma som skulle komma hit och städa...
Ska visa er bilder från Sverige i ett nytt inläägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0