-

Anonym om tisdag:
Jag har ett par frÅgor, du behöver inte svara om du inte vill.
Vad hände med alla dina vänner du hade förr? Vem är Jasse? Vad planerar du inför hösten?
SV: visst kan jag svara.. men tog bort några frågor som jag inte tyckte passade in här på bloggen :) hoppas det är okej!
Hmm.. alla vänner jag hade föörr.. tänker du på alla de finska pojkarna vi var alltid med förut? Isf så blev det bara så att vi inte orkade vara med dom mera, för de kom endast till min lägenhet för att ha ett ställe att dricka på, saker gick sönder, grannarna klagade osv... så det gick inte! Och så började jag ju vara med Janne så då blev det bara så att jag slutade umgås med dom :) Om det var någon annan du menade så skriv en ny kommentar :)
Jasmine "Jasse" är min BÄSTA vän, träffade henne när hon började på beklädnads.. Hon är som min soulmate, hon är bäst! Vi är så lika på alla sätt, kolla hennes blogg på www.jassenotnasse.blogspot.com så kanske du får veta mera om henne :)
I höst kommer jag att börja studera i Vasa till Närvårdare, ska inrikta mig på akutvård :) Kommer bli så spännande, ser såååå framemot det :)
Får jag fråga en fråga av dig då, vem är dudå? =)

Kommentarer
Postat av: A.J

Det gör inget. Jag vill helst vara anonym iallafall här på din blogg, du känner mig. Jag undrade om dina högstadie vänner, du var så bra kompis med dem, vad hände? Vad roligt, ska du flytta då?

2011-07-12 @ 14:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0