tisdag

Imårse när väckarklockan ringde var jag sååååå trött, trodde aldrig att jag skulle orka upp.
Men det gick bra när jag hade fått i mig kaffe.
Det var roligt i jobbet idag som vanligt :) När jag slutade kom Jasmine till mitt.

Klockan 20 över 6 for jag med bussen till Maxmo, pappa kom efter mig till bussen :)
Har bara suttit och nöööördat framför datorn hela kvällen, som jag gör ännu.
Sitter och gääspar och ska nu tvätta bort sminket och borsta tänderna och sen ligga i soffan och se på tv :)

Imorgon kommer min syster efter mig redan klockan 9, har tandläkartid halv 11.
Usch, jag hatar att vara till tandläkaren........
Imorgon ska jag bara umgås med min kära syster och även gå och hälsa på min söta moster :) Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0