tisdag

Idag steg jag upp lite före 11 så kom jasse hit och sen kom Janne hit på en tobak också :)
Börjar jobbet om 1 timme först, har samma skift som en god vän idag så det blir riktigt roligt :)


Har egentligen ingenting på hjärtat nu just..
Läste just kommentarerna från inlägget "Welcome to my life", tack vänner va ni är underbara :) Jag blir så glad!

Nu börjar jag bli sådär halft smått irriterad påå..... så nu ska jag logga ut från FB och börja göra mig klar inför jobb.
När jag slutar kommer världens bästa pojkvän till mej <3
Älskar min janne <3

Kommentarer
Postat av: s

Va jobbar du me ? :)

2011-01-23 @ 19:54:11
URL: http://ssagaa.peppar.fi
Postat av: -

var skall du börja i skola senare?

2011-01-26 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0