söndag

Igår var det jätte trevligt på mosters 50-års fest :) Roligt att träffa släkten <3
När vi kom tillbaka till Jeppis körde vi i stan några varv och sen for vi till mig och såg på Paranormal Activity 2 lr hur man stavar det, men usch..... så otäcka filmer..
Sen såg vi lite one tree hill men så somnade jag, ovanligt ;)
Idag vaknade vi före 1 (!), drack kaffe och åt frukost och nu hela dagen har vi nästan bara sett på OTH, så rooligt att Janne tom. frågar om vi ska see på ett avsnitt :D hihi.

Janne for just hem, så nu ska jag ääta en pizza och se på ett oth avsnitt och sen duscha så kommer älsklingen hit igen :) Får se vad som händer ikväll, inget antar jag ^^

Här är iaf lite bilder från mosters 50-års fest :)
























Kommentarer
Postat av: Systeri

Åååh!! Diggar speciellt det där första foto på Emmi och Bella :)

2011-01-30 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0