saknar.

Hälgen har varit jätte bra :) Fredagen tillbringades med min underbara Janne och lördagen var jag och janne med jasse och toppi vid jasses och såg på en jätte gullig animerad film :)
Och på söndag var jag med Janne, vi var på bio med Jimmy & Ida och sen var vi bara hos mig och myyste :)

Idag är det måndag igen..... Har just kommit från jobbet, det var lika roligt som vanligt idag =)
och annars inatt när jag inte kunde somna låg jag och funderade på att jag ska försöka börja komma igång med att berätta lite om mitt liv osv. som jag har fått som önskan av er söta läsare :)
Ber om ursäkt för att det tagit såå lång tiid men nu ska jag ta tid till mig att skriva.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0