onsdag

... betyder 2 dagar till freedaag! :D

Flow gymnastiken igår var helt ok, inte något jag skulle fortsätta med en lång tid.. :)
Så det blir pilates, simmning, bodystep å kanske lite zumba nu i fortsättningen :)

Imårse var jag såååå trött, trodde aldrig att jag skulle komma mig upp =)
Men visst kom jag upp till sist, började 8 och slutade 2 som vanligt :)

Nu har jag fått riktigt imppis att börja baka så det ska jag göra idag, måste först till K-market för att handla lite :)
Ikväll ska jag vara med min underbara pojkvän <3

Outfit idag!



Brun lång kofta - Only
Topp - Only
Leggings - Gina tricot
Silver halsbandet - Fick av min söta Josefin till julklapp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0