one last breathe

uuuuuursääääkta mig för dåååålig uppdatering.. Har ingen ursäkt så jag tänker inte komma på någon hellär..

Men de senaste dagarna har jag nog bara varit med älsklingen min, badat bastu, ätit skräpmat, sett film, kört i stan och myyst :)

Idag hade jag kvällsskift, men steg upp redan vid 10 tiden så kom Janne efter mig efter 11 så for jag med honom till yrkes.. :)
Så pratade jag med studiehandledaren och så var jag in en sväng till Hälsovårdaren.

Började jobbet klockan 3 och slutade lite över 9, roligt att variera lite mellan morgon och kvällsskift :)
Men hela denna vecka har jag iaf kvällsskift.. eller fredag är ännu ett frågetecken..

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta mina tänder och sen se några avsnitt Oth :)
Är sååååå arg................. slapp inte och handlade idag när jag slutade över 9 så nu har jag inte tobak, saft, mjölk eller någonting att ääta............. :(( ibland suger livet!
Snart börjar jag nog klättra på väggarna...........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0