måndag

Idag vaknade jag på fel sida, har varit helt i min egen värld idag, inte haft lust att prata med någon..
När jag kom hem la jag på oth och såg på det i 5½ timme, skulle kunna ligga och se det hela tiden, addicted!
8 tiden for jag iväg på pilates med jasse :)
Är hemma nu, älskling var just hit fram och tibaks och gav mig några kramar och några hundra pussar och påminde mig om att han älskar mig så nu känns allt mycket bättre :) Älskar min pojkvän!

Och jag hoostar bara, det gör så ont i hela mig när jag hostar.. Och kroppen värker nu också :(
Ska ta en burana nu och prova dricka varm saft som Janne sa jag skulle göra och sen ska jag lägga mig ner och se på oth :)
Imorgon börjar jag först 9 på kvällen i jobbet för jag har natt, så imorgon från förmiddagen ska jag hem till kära maxmo, ska ti tandläkaren -.- Men sen får jag umgås med kära syster och syskonbarn och moster tills pappa slutar jobbet och kör mig tillbaka till jeppis så jag hinner och vaka för första gången =)

Nåjamen, joggare och en huppari har jag iaf haft på mig idag.


Joggare - Syrrans Abi byxor
Tröja - Seppälä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0