like a prayer

Gårdagen var ju som sagt åt skogen för mig, men efter att Janne var hit och gav mig tusen kramar och pussar och påminde mig om att han älskar mig så var allt mycket bättre, och ännu till efter att jag var ute på en liten promenad i snöyyran så kändes det lättare :)

Denna dag började bra, har haft en toppen dag i jobbet! Älskar verkligen mitt jobb :)
När jag slutade gick jag till K-market och handlade lite och sen hem, såg på några avsnitt one tree hill men somnade till sist.
Vaknade halv 6, duschade och nu just ställer jag mig för kvällen.
Vet inte ännu vad vi ska göra, men älskling kommer snart hit iaf =)


Kommentarer
Postat av: soffi *

va jobbar du mé? :) (svar i min blogg (; )

2011-01-08 @ 15:16:29
URL: http://soffiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0