Usher - More

Kvällen med världens bästa arbetskompisar var super, skrattade för flera och åt mat och annat gott för några veckor framåt :)
När jag kom hem kom älsklingen hit, såg på en film, lr jag sov hela filmen och vaknade när den var slut -_-
Nu är klockan 5 och älskling for just hem så nu ska jag se några avsnitt andra avenyn och sen försöka sova.

Outfit bilder.
Först hade jag på mig denna älskvärda gulda tunikan som jag fick av mamma i födelsedags present när jag fyllder 15 :) Minns ännu när jag föreslog att mamma skulle låna den, och hon var såååå vacker i den <3



Meen som sagt har jag väldigt svårt att bestämma mig så i sista minuten böt jag till detta!
Bilden är jätte suddig men det får duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0