Tisdag

Gårdagen spenderade jag med min bästa sötnos Martina :)
Idag har jag joobbaat, var också och såg till ett annat ålderdomshem som jag ska börja sommarjobba vid i Juni-Augusti :) HÄRLIGT att få jobba hela sommaren!
Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta påå, har ingen lust att se på andra avenyn lr oth och heller ingen lust att städa... Sååå what to do?
Det är ju såå härligt väder att vara ute, men vad ska man göra där då? ååh...
Får se vad jag hittar påå ^^
Här är iaf en outfit bild från igår.
Tröja - H&M
Halsband - H&M
Armband - H&M
Leggings - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Cass

Hej! Hör gärna av dig angående det du ville köpa så att vi kan komma överens om ett köp :) Väntar.

Kram

2011-02-22 @ 17:10:18
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0