sjukling

Imårse när jag vaknade hostade jag som jag skulle ha fått betalt, värk i kroppen hade jag också men ingen feber. Så jag bet ihop och gick till jobbet ändå men fick feber så jag gick hem en timme tidigare.
Har soovit i 5 timmar, har fruusit fast jag har haft ullsockor och en sticka tröja på mig och ännu täcket på mig.. :(
Har just druckit en varm te kopp och knarkat burana så vi ska hoppas febern går ner lite nu.
Nu ska jag ta en varm dusch och sen kommer älsklings Janne hit, skönt!
Så ska vi hoppas att det blir bättre. Ha en trevlig fredags kväll :) Kramisar
Åå... mina närver går sönder när det inte funkkar att laga bilderna mindre nuförtiden -.-



Kommentarer
Postat av: Jimmyalisha

Very impressed!

2011-04-11 @ 19:23:58
URL: http://jimmyalisha.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0