Onsdag

Idag har jag varit på gastroskopi, och klokare har både jag och läkarna blivit på min mage!
Känns skönt att veta så nu får vi se om det hjälper med medicinen.
Har varit såååå rädd och spänd inför denna dag, men jag minns nästan ingenting hur det kändes lr vad dom sa lr nånting åt mig just under undersökningen eftersom jag hade valt att få lugnande.

Nu på dagen har jag soovit 5½ timme, har varit totalt slut. Nu ska jag fara å handla å sen kommer favoriit Janne hiit :) då blir det myyys <3

Här är en outfit bild!


Vit lång tröja - Vero Moda (fick av chefens dotter =)
Leggings - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Josefine

usch jag måst å på hede gastroskopi å ja e så nervös :o vare äklit? :s

2011-02-10 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0