Hang with me

Idag skulle jag gå till JNT för att skaffa ett kabelkort, men man måste ju vara 18.... Men pappa ska ringa dit imorgon och fixa det :) wohoo!
Nå iaf skulle jag gina genom Kap Ahl, ååå mina ögon blir som fast klistrade och går inte att slita mig från när jag går genom en kläbutik..
Så jag köpte en stoor halsduk och ett par skööööna röda lurviga morgontåfflor ;) Det behövdes verkligen för jag sover alltid med ullsockor nuförtiden på nätterna för mina fötter är alltid sååå iskalla, sså nu blir det skönt att sätta på sig domdär på mornarna :)
Så var jag in till HH ett varv och köpte Headset, så nu kan jag prata med systteer som bor i Stockholm via skype :) S
Så köpte jag en blomma och shampoo&balsam :)
Nuu pratar jag med min systeeer =)
Och snart ska jag dra iväg på trääning :)

Kommentarer
Postat av: Michaela Fagerudd - Finlandssvensk Fotograf

hahah :D tusen tack, desamma ;)

2011-02-24 @ 21:12:13
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0