Alla hjärtans dag

Dagen har varit bra om man bortser från att det har varit så otroligt kallt, -32 visade mätaren imårse... :(
Och kallt har de lovat hela veckan, usch.... Om det hellst skulle bli sommar nu....

När jag kom hem från jobbet så hann jag bara in och byta kläder så kom Emma och Jasse efter mig, for på en café och skvallrade en bra stund.
Annars ikväll har jag bara suttit och sett på Andra avenyn och mellan varven har jag sett på JAY, när jag filmade när han sjöng "like a prayer" igår, ojojojoj ^^

Mitt i när jag såg på Andra avenyn så knackade det på, söta Michelle kom hit och övertalade mig att komma med på pilates (jag gillar inte alls pilates), men visst for jag med :)
Åh, jag far aldrig på pilates mera, haha det tror jag inte Michelle heller gör ;)
Så nu ska jag köra ett eget träningspass här hemma, mycket effektivare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

andra avenyn ? var då ?

2011-02-14 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0