Söndag

Igår när jag och Janne vaknade så var det såå härligt väder så vi satt ute på balkogen i morgonsolen och drack kaffe, skönt! :)
Och på kvällen körde vi i stan och sen till mitt och sooova =)
Idag vaknade jag 11 tiden, fixade frukost, så kom Janne upp så åt vi frukost, såg en stund på TV och sen körde vi till Gamla Hamn och släppte lös hunden så den fick springa av sig, härligthärligt ^^
Sen for vi ännu till Fäboda och gick med doggen, det var så skönt! :) myysigt!
När vi kom till mitt igen tvättade vi Milou och sen fixade vi pizza och vitlöksbatong åt oss och nu har vi bara legat och slööat framför TV:n :) får se vad som händer ikväll!
Skönt att vara ledig ännu imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0