Katy Perry - Firework

Idag var teori lektionen suuuper kul =D och det är så roligt att prata om första hjälpen, jag vill som bara börja stuudera till närvårdare nuuuu, hoppas verkligen jag slipper in! :)
Efter teorin for jag med jasse och äta pizza så satt vi där jätte länge och bara pratade :) Bästa vänner emellan <3
Det blev ingen promenad för mig mia och doggen ikväll, men det blir troligtvis imorgon :)
Och imorgon är det onsdaaaag som betyder onsdaaagsmyys med världens underbaaraste Jannee <3
Uusch mina fötter är sååååå iskalla så nu ska jag ta en varm dusch och sen se på andra avenyn tills jag somnar :)
Det har verkligen varit en super bra dag idag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0