Härliga vår

Som sagt orkade jag inte skriva om bilderna jag lade in just :)
Men idag har jag jobbaat och sen har jag bara varit på stan med mitt lilla snotu Jasse, vi har köpt presenter till söta Michelle som fyller 18 imorgon :) Så på lördag ska vi på födelsedagsfest, wohoo :)
Har just varit ut med Milou så nuuu ska jag snart vara med Jessiicaaa :)
Ååå det är ju såå härligt vääder och min 18-års dag närmar sig med stormsteeg!! :D
Och jag ska tydligen vara med på en intervju till Vasabladet när jag fyller 18, jeij :D hehe
Här är 2 bilder på mig och jasseee, en från kokkola och en från när vi var på bio igår =D telefonkvalité!
Och den andra bilden syns vi nästan inte alls på, men måste bara lägga in den, vi var ju på RIO 3D =D suverän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0