FREDAG

ååå va skönt med hälg! :)
Igår jobbade jaag och sen for jag med Rune till kållby så var vi efter Martina så for vi uut med våra hundar och sen var jag bara med min underbara Martina hela kvällen :)
Idag har jag jobbat med underbara människor och när jag slutade var jag med födelsedagsbarnet Jasmine uut på staaan, handlade föödelsedagspresent åt henne och sen satte vi oss ner i sooolen och firade hennes 18 års dag med kulta lonkero, det var så skönt :)
Snaaaart kommer min söta pojkvään hiiit, får se vad som händer ikväll XD kör väll i stan en stund iallafall, man ser ju så sällan denna stad förr sååå det är alltid lika späännande ;) skämtåsiiiido

Kommentarer
Postat av: Hej

Söt hund. får man klappa matte? ;)

2011-04-08 @ 21:00:51
Postat av: anonym

Du e så otroligt vacker :) <3

2011-04-08 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0