pissed off

... ainiin jo, är så jäkla förbannad hur en människa orkar ljuga och ändra på historierna sådär URSÄKTA MIG helvetes mycket! Säger bara, stackars människa!

Nåja, livet går väl vidare eller hur? Äh inte vet jag.
Klockan är iallafall 5 över 1 och jag borde sova, eller egentligen skulle jag kunna sitta uppe länge ännu eftersom jag börjar först 2 imorgon.
Men visst borde jag sova ändå, har sovit ca 6-7 timmar nu på 2 nätter, är ganska sliten och slut men sängen lockar ändå inte. Konstigt :)

Har inget egentligen att komma med nu just, är så förbannad och tanken om hur en människa orkar ljuga hela tiden sitter som fast i min hjärna.

Bara för att roa mig lite kan jag ju sätta in några bilder från häljen, de bilderna blir jag iallafall uppmuntrad av!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0