i'm not afraid to take a step

Dagen har varit konstig, kändes som jag dog några gånger, som om jag har varit helt tom. Det gör så ont i hela mig och jag orkar inte ha dessa smärtor mera.
Hur någon man ändå älskar och är en del av ens liv kan förstöra ens dag så mycket och såra en så otroligt och nervärdera en och få mig att känna mig sååå dålig just den stunden när jag entligen fick känna på den känslan att jag hade lyckats!

Har just varit ut och gått med storasyter, så skönt att prata med någon man verkligen litar på. Men det svåraste är att jag inte kan säga åt någon hur det egentligen känns inom mig, hur min själ skriker och hur mitt hjärta blöder.

Om 8 minuter börjar ett TV-program som jag och min moster ska se på :)

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.


Bilden togs igår!
Min älskade systerdotter Ellen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0