I could really use a wish right now

Älskar bara små barn, de är så underbara :)
Min bror brände 3 filmer på en CD åt mig, moster och kenneth så vi såg på den nyaste Beck filmen "levande begravd", ja fyyffan va bra film, så jäkla spännande å bra! REKOMMENDERAS.

Iallafall ska jag börja sova nu strax, ska upp 6 imorgon bitti för jag ska med min bror till Vasa.
Men jag får ju sova vidare hos min syster när jag kommer till Vasa förståss :)
Men iallafall så klockan 12:15 imorgon ska jag på en arbets intervju till ett daghem i Vasa :) Spännande.

Menmen, ska chatta med några vänner på Facebook nu en stund och sen sova :)
Godnatt kära läsare! :)
Sådär btw så är det jätte roligt att ha redan många besökare!! :)
Kramar.





EN TEXT ÅT MIN ÄLSKADE JASMINE!

When my world is falling apart.
When there's no light to break up the dark,
That's when I look at you.
When the waves are flooding the shore,
and I can't find my way home anymore.
That's when I look at you.

When I look at you
I see forgiveness
I see the truth
You love me for who I am
Like the stars hold the moon
Right there where they belong
and I know im not alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0