-

1. Berätta tio personliga sanningar om dig själv.
2. Utmana 2-3 personer i slutet av ditt inlägg.

MINA SANNINGAR
1. min svagaste sida är att säga nej.
2. jag är mörkrädd.
3. jag är beroende av energi drinkar.
4. jag dras alltid till bad boys.
5. jag rent ut sakt h-a-t-a-r att gå i skola.
6. mitt drömyrke är läkare, och ska sträva efter att studera till det fastän jag hatar skola.
7. jag är tvåspråkig eftersom mamma pratade finska med mig, men sämre på att prata har jag blivit efter att mamma gick bort.

8. har svårt att somna, sover oroligt på nätterna men när jag väl somnar sover jag som en stock.

9. får jätte lätt panik och blir ångestfylld

10. är van att få det jag vill från barndomen och blir därför arg som ett bi om jag inte får som jag vill

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jannika

Nettiiii din maga går sönder av energi drinkar :S di fräter sönder magan :( .. kram <3

2010-11-11 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0