Söndag

Och du kära anonyma tjej, du vet själv vem du är och det vet jag också :) Du behöver väl inte kommentera alla mina blogg inlägg var jag har skrivit om mig och Jasmine? :) Du är bara så otroligt svartsjuk så det är så skrattretande! Du kan ju lika gärna skriva åt mig på Facebook där var vi är vänner eller så ringer du till mig eftersom du har min nummer eller så kommer du och säger det rakt åt mig istället eftersom vi ändå har varit så pass bra vänner :)

Nåja, gårdagen var ganska rolig :) Jag var nykter iaf, det är jag faktiskt riktigt nöjd över!
Var med sötnosen Jasmine, vi körde runt i stan med roligt folk :)
Sen for jag uut med bästaste Janne, det var jätte kul! :) tihihi, sötnos.
Idag steg jag upp kvart över 3, skönt att sova länge ;)
Har just varit till K-market så nu sitter jag och ser på She's the man och äter mig fet ;) Det är ju det bästa på söndagar.
Ha en bra söndags-kväll :) Kram!
Bilder från igår! :)




Kommentarer
Postat av: Matildaz

Fina bilder på dig och sashmin :P

SV. Tusen tack :)

2010-11-07 @ 19:31:35
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0