So many things I want to say to you, But I just keep my mouth shut

Imårse steg vi upp halv 7, mikaela gjorde jätte härligt morgonmål åt oss.. :)
Tjugo före 8 gick hon till skolan och jag till jobbet =)
Nu har jag börjat komma in i arbetet, min blyga sida var plötsligt borta idag :)
Och mina arbetskompisar är så härliga människor, de är så otroligt omtänksamma så jag blev så rörd så jag blev helt tårögd för jag var så glad hur hjärtligt de behandlar mig :')
Nästa lördag blir det kanske Ikea till Haparanda med arbetskompisarna och så kanske Jasse också kommer med :) KUL!! :) Utmärkt eftersom jag får min lön från dagis på tisdag, inte mycket men lite iaf ;)
Nuu ska jag duuscha så kommer Jasmine snart hiit :)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0