MiaMinMia

Min dag fick en dålig start idag, började me att jag försov mig och sen när jag skulle tända på en tobak före jag gick till jobbet så sprättade det rakt upp i vänstra ögat, sköön feelis fick man då.
Usch, och i jobbet tänkte jag svimma ett par x antal gånger.
Idag kom Mia hit en 3 tiden, vi såg på tv och snookade på datorn och skvallrade, sen gick hon till bilskolan före 5 så somnade jag mesamma på soffan, sov 2 timmar för Mia kom tillbaka hit klockan 7 :)
Hon är här ennu, för MiaMinMia ska sooova här =) kul! (:
Asdren och Denis var också hit en stund och när dom for kom söta Janne hit och var här nån timme :)
Har skrattat otroligt mycket ikväll, huhhu.
Nu ska vi soova, gonatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0