Lördag

Har inte orkat blogga nu på någon dag pga att mosters dator är sååååååå långsam :)
Men iaf jobbade jag på torsdag och på kvällen kom jag till jeppis, då var jag med min älskling Jasmine hela kvällen :)
Igår (fredag) kom sötnosen Emma hit på en kaffe efter att hon hade slutat skolan, så fixade hon håret och sminket på mig för rolighetsskull, det blev riktigt bra :) Så var vi till prisma fram å tibaks å sen for jag hem.
En stund efter att Emma hade farit hem kom Jasmine hit, då började vi fixa oss inför kvällen. Men plötsligt ringer Emma och säger vi ska vara klara om 20-25 minuter och vi förstod ingenting, vi visste inte vart vi skulle eller någonting men fixade oss gjorde vi iaf. Och ärligt talat såg vi nästan likadana ut :)
Såå kom Emma & Johan efter oss så for vi till Nykarleby med dem, kvällen var riktigt trevligt fastän jag sov halva tiden vi var där ungefär.
Efter 1 någongång kom Topias efter oss så då for jag hem men inte tog det länge förrän telefon ringde och det var Teemu, så då kom han och hans kompisar hit :) Så kom Jotto också hit!
Vi kollade på Halloween filmen på TV ;)
Nåja, inte har jag mer att säga nu.
Jag ska iaf gå i duschen nu och sedan sova en liten stund tror jag =)
Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0