lilla jul

Idag kom pappa efter mig en 2 tiden till Jeppis, när vi kom till Maxmo for jag direkt till min äldsta systers, vi drack glögg och funderade lite saker som hade hänt nu så länge vi inte sets. :)
Det var så härligt att vara med dem.
Sen gick hon och jag och lilla Emmi till min bror och hälsade på =)
ida&linnéa hade vääxt så mycket, de är så härliga.
Jag älskar mina syskonbaarn och mina syskon <3

Sen kom pappa efter mig så for vi hem och äta och sen smättade jag på mig lite smink så for pappa och jag till Koskö på en revy, den var jätte bra, skrattade mest hela tiden :)
Nu är vi hemma och ska just fixa varma smörgåsar.
Ikväll är det Pappa-Dotter kväll, vilken bra lilla jul! <3

Senare ska jag se på en film och sen sooova, skönt att ta det lungt på en lördags kväll hemma i Maxmo med alla käraste.

Ha en trevlig fortsättning på kvällen.
Kramis!





Kommentarer
Postat av: Sanne

Vill att du kommer hem varje helg!!! <3

2010-11-27 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0