just the way you are

Sorry för min uursla uppdatering!
Häljen har varit jätte bra, har haft jätte roligt med de bästa.
Fredagen är så minnesvärd, huhhu... skrattade nog för fleeera då :)
Lördagen var också jätte rolig, jag och älsklings Jasse hade feelisen på toopp!
Igår städade jag hela lägenheten (såg seriöst ut som en bomb hade slagit ner).
Och sen kom söta Janne hit och såg på Beck/Wallander med mig 
OCH JAG VET INTE VAD SOM HAR HÄNT MED MIN BLOGG DESIGN, HUHHU!

Idag hade jag tid till sjukhuset 09:15 och jag var där 10 minuter före tillochmed fastän jag var arg som ett bi imårse för att jag försov mig.
Nu ska jag dricka kaffe och sen till jobbet :)

Ha en bra dag.
Kramis.

Här kommer bilder från häljen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0