homecoming

Har inte bloggat nu på 2 dagar.
I onsdast var jag i Kållbyy med härligaste familjen Snellman, hade saknat dom alla sååå mycket!!
Vi hade jätte roligt, körde bil gjorde jag också ;)
Igår jobbade jag och sedan soooov jag :)
Idag började jag 8 i jobbet, har varit julbasar från 11-2 idag på hötorgscentret :) Jätte fint och trevligt!
Slutade halv 3, har just lagt i en tvättmaskin och ska börja städa upp här nu, det är sååå rörigt.. Vet inte riktigt var jag ska börja för det ligger grejor överallt. Huhhu.
Efter det måste jag väl belöna mig med en kaffe och en bulle.. Min chef är så gullig så hon köpte en påse bullar idag åt mig :) hihi.
Och imorgon är det redan lilla jul, huhhu vad tiden går snabbt.... Snart är jag 18 ;)
Haha kanske inte riktigt men om tiden går såhär snabbt hela tiden så är jag ju faktiskt snart 18 på riktigt... 6½ månad ungefär =)
JanneJanneMINJanne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0