hemma

... är hemma från sjukhuset nu! Skönt.
Vill bara säga att den ända fördelen med att vara på sjukhus är att det är ungefär ända gången man verkligen får reda på vem som är verkligen RIKTIGA vänner, de som bryr sig om hur man mår osv. De som bara ringer och pratar så man inte deppar ihop när man har så tråkigt och tiden blir så lång.
Jag älskar en mina härliga vänner <3
Jasmine, Janne, Jotto & familjen Snellman!
och förståss min pappa och mina underbara syskon <3


JanneJanne bästa Janne, du är guldvärd.
Jag kan helt enkelt inte beskriva med ord hur underbar du är, du finns alltid där för mig och jag finns alltid här för dig, jag kan prata med dig om ALLT.
Det var du som kom med mig till Akuten på lördagen och sen bjöd du mig på en kaffe så spelade vi photoplay också, fick något annat att fokusera mig på än min sjuka mage för en stund.
Sen när jag hamnade in igen så kom du dit igen för att bara prata en stund och igår (söndag) kom du på besök och hade med dig en tidning och en godis påse till mig, dagen blev genast bättre när du kom på besök :)
Och idag när jag äntligen slapp hem så var det du (och älsklingen Jasmine) som ställde upp och väntade med mig vid sjukhuset tills jag slapp hem och sedan körde du hem mej.
Du är verkligen en sann vän, jag skulle aldrig klara mig utan dig!



Du är världens bästa vän, vi 2 är så lika på alla sätt, nästan så man skulle kunna tro att vi är systrar ibland. Vi tänker jämt lika och gör lika saker utan att ens veta om det själv.
Du är så bäst, kan inte beskriva dig med ord, måste upplevas!
Och på söndagen kom du till sjukhuset med ett jätte härligt kort åt mig, en bild på oss 2 (bilden ovanför) och en kort fin text på baksidan som jag satt på mitt bord :)
Vi känner varandra ut och in och pratar om allt mellan himmel och jord.
Men om jag ska skriva allt om dig hur underbar och hur mycket du betyder för mig så får jag nog sitta här hela natten ;)
Så jag tror jag kortfattar mig, JAG ÄLSKAR DIG!!!! <3



Och Jotto älsklingen min, jag är sååååå glad att vi blev så bra vänner, du finns alltid där för mig såsom jag alltid finns här för dig. Och du kan alltid räkna med mig gulle, jag står alltid vid din sida, no matter what.
Och jag tror också att jag kortfattar mig snabbt här så jag inte sitter här hela natten, JAG ÄLSKAR DIG!! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0